  • 1. Data: 2009-04-29 07:10:08
    Temat: Jaka płyta z regulacja mnożnika
    Od: zly <b...@N...fm>

    Witam
    Szukam i szukam plyty glownej pod AM2(+), ktora umozliwilaby podniesienie
    mnożnika powyzej 16, na guglu jakos mi nie wychodzi.
    I przy okazji: czy wkladanie kart ati , pojedynczych do chipsetow nvidii,
    zwlaszcza ze sli, ma jakies negatywne konsekwencje (mniejsza wydajnosc,
    etc)?
    --
    marcin

  • 2. Data: 2009-04-29 07:23:53
    Temat: Re: Jaka płyta z regulacja mnożnika
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > czy wkladanie kart ati , pojedynczych do chipsetow nvidii,
    > zwlaszcza ze sli, ma jakies negatywne konsekwencje (mniejsza wydajnosc,
    > etc)?

    Wszystko będzie śmigać, jedyny zonk jest taki, że nie uruchomisz dwóch kart
    w trybie Crossfire.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 3. Data: 2009-04-30 10:09:29
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 29 Apr 2009 09:23:53 +0200, Michał napisał(a):

    > Wszystko będzie śmigać, jedyny zonk jest taki, że nie uruchomisz dwóch kart
    > w trybie Crossfire.

    ok, to byla sprawa drugorzedna :)

    Nie wierze, ze nikt tu sie nie bawi w podkrecanie...
    --
    marcin

  • 4. Data: 2009-04-30 21:16:46
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 29-04-2009 o 09:10 zly napisał na pl.comp.pecet:

    > Witam
    > Szukam i szukam plyty glownej pod AM2(+), ktora umozliwilaby podniesienie
    > mnożnika powyzej 16, na guglu jakos mi nie wychodzi.

    Na przykład ta: MSI DKA790GX Platinum
    Regulacja mnożnika procesora od 4x do wartości domyślnej (maksymalnie 25x
    w przypadku Black Edition)

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 5. Data: 2009-04-30 22:05:49
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 30 Apr 2009 23:16:46 +0200, Wiesław napisał(a):

    > Na przykład ta: MSI DKA790GX Platinum
    > Regulacja mnożnika procesora od 4x do wartości domyślnej (maksymalnie 25x
    > w przypadku Black Edition)

    co to znaczy domyslnej? domyslna jest domyslnie :) w moim przypadku wlasnie
    16, ja chce wiecej. Wiec mozna do 25 czy tylko w dol od domyslnej?
    --
    marcin

  • 6. Data: 2009-05-01 05:02:16
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Fri, 1 May 2009 00:05:49 +0200, zly napisał(a):

    > co to znaczy domyslnej? domyslna jest domyslnie :) w moim przypadku wlasnie
    > 16, ja chce wiecej. Wiec mozna do 25 czy tylko w dol od domyslnej?

    A to już wina procesora. Tylko BE mają odblokowany mnożnik.

  • 7. Data: 2009-05-01 10:09:39
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 1 May 2009 07:02:16 +0200, Leszek K. napisał(a):

    > A to już wina procesora. Tylko BE mają odblokowany mnożnik.

    6400+ BE :)
    --
    marcin