  • 11. Data: 2011-09-04 20:16:41
    Temat: Re: gdzie najlepsze forum dla Olympusa (np. sprawy kompaktów)
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-09-04 21:33, Anonymouse pisze:
    > Przyjmując w ten sposób definicję niszowości to Canon i Nikon też są
    > niszowe (po jednym forum - deska, nikoniarze), natomiast Sony już nie
    > jest niszowe - bo ma dwa fora (kkm i sony) ;-)

    Przyjmując definicję niszowości miarą ilostanu sprzętu na Księżycu, jest
    tam monopol pewnej firny i nie jest to c, n, s, p, ani o :)

    --
    pozdrawia Adam
    /a z tv dowiedziałem się, że mam łupież, cellulit, żółte zęby i puszczam

  • 12. Data: 2011-09-04 22:06:52
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    dominik in news:j3tpmk$449$1@inews.gazeta.pl
    > I jak w każdym z for jest cenzura, solidne TWA, trochę zwyrodnialców,
    > trochę fanatyków, raz na jakiś czas ktoś się obrazi,

    &thewinneris,czyli gdzie?

  • 13. Data: 2011-09-04 23:13:04
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-09-05 00:06, 1634Racine wrote:
    > &thewinneris,czyli gdzie?

    tutaj nie ma cenzury :>

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 14. Data: 2011-09-07 15:41:15
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 4 Wrz, 22:16, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Przyjmując definicję niszowości miarą ilostanu sprzętu na Księżycu, jest
    > tam monopol pewnej firny i nie jest to c, n, s, p, ani o :)

    Oooo używanie Olympusa stępiło ci dowcip (i tak nie dość ostry).

  • 15. Data: 2011-09-07 18:45:07
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-09-07 17:41, Anonymouse pisze:
    > Oooo używanie Olympusa stępiło ci dowcip (i tak nie dość ostry).

    Dowcipne to, muszę przyznać...

    --
    pozdrawia Adam
    /kiedy wrzesień pali trawę, w październiku dają kawę/