  • 11. Data: 2019-07-10 19:59:54
    Temat: Re: gówniane szkło
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Peter p...@o...pl ...

> [...]
    > jakie w życiu miałem obudowy ze szkła
    >
    > od tygodnia mam xiaomi redmi note 7 (przód tył szkło) i
    > wyrzucam to gówno do ludzi za pół ceny
    >
    > tak śliskiego telefonu który zachowuje się jak z teflonu: na stole o
    > pochyłości w granicach błędu poziomicy potrafi samoczynnie zjeżdżać
    > dosłownie zjawisko paranormalne
    > a co dopiero gdy będę używał np do zrobienia zdjęć
    >
    > to jest chyba celowe działanie żeby telefon miał 99.9% szans na
    > upadek rozbicie zjechanie wyślizgnięcie itd żeby kupić nowy
    >

    > a ja się dałem na to nabrać bo prezentował się w rękach wyśmienicie,

    xiaomi od jakiegoś czasu sa sliskie jak lód...
    Ja bez etui nie jestem w stanie tym operować.
    Ale ze jestem łamaga i telefon czesto mi spada, to od razu po kupnie
    zakładam jakis armor case i nie robi mi to problemu.
    Niemniej bez zadnej prezerwatywki nie wyobrazam sobie tego uzywac.

    Reasumujac - za ile ten redmi? ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 12. Data: 2019-07-10 23:49:12
    Od: Gil <g...@g...pl>

    > Reasumujac - za ile ten redmi? ;-)
    TTu masz tanio.
    hhttps://mobitop.pl/pol_m_ETUI-POKROWCE-100.html

  • 13. Data: 2019-07-11 14:00:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Gil g...@g...pl ...

    > TTu masz tanio.
    > hhttps://mobitop.pl/pol_m_ETUI-POKROWCE-100.html

    Dzieki ale do moich telefnów nie maja.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.