  • 1. Data: 2015-10-04 19:45:14
    Temat: grafika zamiast ATI HD2600 XT
    Od: ww <w...@o...pl>

    Witam. Od wielu lat mam taką kartę:

    http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?p
    id=2586#ov

    W innym komputerze padł mi jakiś geforce 7300 gs i pomyślałem żeby tam
    wrzucić tego radeona a do głównego komputera kupić coś nowszego. To by
    raczej
    musiał być radeon (jakoś nie mogę przyzwyczaić się do obrazu z geforce),
    wyłącznie
    pasywne chłodzenie, pci express x16, oczywiście dvi (może być dodatkowo
    hdmi).
    Poza tym karta raczej używana, może kilkuletnia. Jeżeli chodzi o gry to
    pewnie bym
    sprawdził coś sprzed 5 lat i po 15 minutach mi się znudzi. Poza tym
    raczej nie robię
    nic co wymaga dużej mocy grafiki.

    Ktoś coś doradzi ? Przejrzałem trochę aukcji z allegro i wyszło, że
    wszystkie karty
    które znalazłem są w testach wolniejsze od tej mojej (czy to możliwe??).

  • 2. Data: 2015-10-04 20:01:44
    Temat: Re: grafika zamiast ATI HD2600 XT
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 4 Oct 2015 19:45:14 +0200, ww napisał(a):

> [...]
    > wszystkie karty
    > które znalazłem są w testach wolniejsze od tej mojej (czy to możliwe??).

    Szkoda, że wymagasz pasywnego chłodzenia, bo mam całkiem przyzwoitego
    Radeona HD6850 od MSI do pchnięcia. :D

    [ Kobieta jest najlepszym psychoanalitykiem dopóki się nie zakocha. ]
    [ Później zostaje najlepszym pacjentem. (Dr. Brulov, demotywatory.pl) ]

  • 3. Data: 2015-10-04 20:14:58
    Od: Podmiot Liryczny <u...@m...com>

    W dniu 2015-10-04 o 19:45, ww pisze:

    > Ktoś coś doradzi ? Przejrzałem trochę aukcji z allegro i wyszło, że
    > wszystkie karty
    > które znalazłem są w testach wolniejsze od tej mojej (czy to możliwe??).

    Nie, niemożliwe.
    Na Allegro można kupić radka 4670 za mniej niż 50 zet z wysyłką. Karta
    wciąga nosem i wypluwa 2600 xt, nawet jak zrobisz z nich tandem. Pobiera
    minimalnie więcej prądu, ale tylko w stresie, więc to i tak nie ma
    znaczenia. Idealna do internetu, filmów i oczywiście codziennej pracy.

    LP

  • 4. Data: 2015-10-04 20:37:06
    Od: ww <w...@o...pl>

    On 2015-10-04 20:14, Podmiot Liryczny wrote:

> [...]
    > Pobiera minimalnie więcej prądu, ale tylko w stresie, więc to i tak
    > nie ma znaczenia. Idealna do internetu, filmów i oczywiście codziennej

    W tej chwili na allegro i olx widzę kilka sztuk i wszystkie z
    wentylatorami. Ja niestety nie mogę czekać aż się coś trafi.

  • 5. Data: 2015-10-04 21:04:41
    Od: Podmiot Liryczny <u...@m...com>

    Heh, niedoczytałem o pasywności.
    W takim razie już tak tanio nie będzie.

    http://proline.pl/?p=AC+ACCELERO+S1+PLUS&&cno=1

    Ale np. opcja 6850 i accelero (ja tak mam na jednym z kompów) jest jak
    najbardziej godna polecenia. Cisza, chłód i wydajność. Ta karta wciąż
    zamiata lepiej niż 750 ti;).

    LP

  • 6. Data: 2015-10-04 23:20:09
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    Sprawia wrażenie chłodzenia pasywnego:
    http://allegro.pl/obraz-i-grafika-4312?id=4312&order
    =m&string=4550&bmatch=s0-ele-1-4-0907

  • 7. Data: 2015-10-04 23:23:24
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    Sprawia wrażenie chłodzenia pasywnego:
    http://allegro.pl/gigabyte-radeon-hd4550-512mb-ddr3-
    i5705686660.html

  • 8. Data: 2015-10-05 00:26:05
    Od: Podmiot Liryczny <u...@m...com>

    W dniu 2015-10-04 o 23:23, TurboPascal pisze:
    > Sprawia wrażenie chłodzenia pasywnego:
    http://allegro.pl/gigabyte-radeon-hd4550-512mb-ddr3-
    i5705686660.html

    Ale ona jest słabsza, jak i cała masa pasywnych 5450. A zdaje się
    chodziło o mocniejszą od 2600?

    LP

  • 9. Data: 2015-10-05 08:36:49
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2015-10-04 o 21:04, Podmiot Liryczny pisze:
> [...]
    >
    > Ale np. opcja 6850 i accelero (ja tak mam na jednym z kompów) jest jak
    > najbardziej godna polecenia. Cisza, chłód i wydajność. Ta karta wciąż

    Odpada. Nie będę się bawił na pewno w takie kombinacje. Poza tym: "UWAGA
    lista kart wymagających dodatkowego nawiewu". Ja nie mam żadnego
    dodatkowego nawiewu i nie chce mieć.

  • 10. Data: 2015-10-05 08:41:28
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2015-10-05 o 00:26, Podmiot Liryczny pisze:
    i5705686660.html

    > Ale ona jest słabsza, jak i cała masa pasywnych 5450. A zdaje się
    > chodziło o mocniejszą od 2600?

    A myślałem, że po 7 latach (bo chyba tyle mam tego radeona) będę
    przebierał w kartach 100 razy szybszych i o połowę chłodniejszych.
    Ewentualnie 20 razy szybszych i dostępnych prawie darmo. Naprawdę nie ma
    nic rozsądnego ?