  • 1. Data: 2015-10-04 16:16:17
    Temat: [ot] spyware
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    tak ot, przepraszam, ale może tu się czegoś dowiem

    jakim softem usuwać całe g... które przykleiło się do przeglądarki
    internetowej?

  • 2. Data: 2015-10-04 16:54:07
    Temat: Re: [ot] spyware
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    > jakim softem usuwać całe g... które przykleiło się do przeglądarki
    > internetowej?

    Wstępnie można użyć programu AdwCleaner. Jeśli nie ze wszystkim pomoże, trzeba będzie
    się uciec do bardziej wyrafinowanych i często niekonwencjonalnych metod.
    Na początek jakiś dobry program antywirusowy, potem należy jakoś ustalić nazwę
    szkodnika, który pozostał. Jak go usunąć? Szukać w Google.

  • 3. Data: 2015-10-04 17:53:32
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dzięki, słyszałem o adwcleanerze,
    a są jeszcze jakieś inne dobre?

  • 4. Data: 2015-10-04 19:29:59
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" <t...@g...pl> napisał w
    news:muri1t$j7d$1@node1.news.atman.pl ...
    : dzięki, słyszałem o adwcleanerze,
    : a są jeszcze jakieś inne dobre?
    :

    Nie mam pojęcia czy wormy doklejające się do przeglądarki - nie są czyszczone
    przez taki, czy inny anty-vir, no ale pewnie szukasz darmowego? No to całkiem
    dobry jest "Online Scanner Eset" (sam sobie za-googlaj!), acz ma kilka
    irytujących mankamentów. Dla mnie wq***ce było to, że nie można zrobić mu
    przerwy w skanowaniu, bo po próbie za-pauzowania okazuje się, że zaczyna
    robotę... od początku!
    No ale producent oferuje też lepsze narzędzia, tyle, że odpłatne...

    --

    Socjaliści, jak wiadomo, swój program kierują do tych, którzy czują się
    pokrzywdzeni, i wyzyskiwani. Kiedy więc socjaliści są u władzy - tak

  • 5. Data: 2015-10-04 19:53:58
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    napisz jakie?

  • 6. Data: 2015-10-05 11:04:07
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    TurboPascal wrote in
    ups.com>
    > Wstępnie można użyć programu AdwCleaner

    Rowniez darmowy skaner antywirusowy http://free.drweb.com/cureit/
    Przy okazji usunie tez innego typu zagrozenia.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info