    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Brzydkie słowo na "K" [Sąd Okręgowy]
    Date: Sat, 07 Dec 2019 08:47:58 +0100 (CET)

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > A dlaczego miałbym nie pisać na grupie prawo o wyroku wydanym przez
    > sąd? Yp teraz nie tylko słowo konstytucja jest obraźliwe, ale pisanie
    > o wyrokach sądu jest nagannne? Słuszna linia...

    A do kurwy nędzy nie napisałeś tak że "można" odnieść wrażenie że wysoki
    sąd był politycznie stronniczy?

    Napisałeś/zacytowałeś jak wyrok wysokiego sądu przekłada się na ogólne
    zasady odszkodowana za zatrzymanie na 48h przez policje
    (np. dobrze zidentyfikowany sprawca ze stałym adresem zamieszkania,
    stabilnie zatrudniony, właściciel domu/mieszkania i czyn o "niedużej"
    szkodliwości finansowej) czy uznałeś za kluczowe jaką konkretną
    polityczną sprawę reprezentował zatrzymany sprawca czyli po której
    politycznej stronie opowiedział się (w twojej wersji) wysoki sąd?

    Jak dla mnie to jak TY streściłeś sprawę może sprawić wrażenie dość
    nachalnej sugestii politycznej stronniczości wysokiego sądu.

    --
    A. Filip