  • 1. Data: 2007-09-03 11:01:16
    Temat: karty BPH ktoś poleci? warto?
    Od: "T...@g...com" <T...@g...com>

    ma ktoś karty (debet i KK) BPH

    1.czy nie ma z nimi problemów?

    2.którą lepiej placic za granicą debet czy kredytówką?

    3.czy ten bank pobiera jakies prowizje za zakupy za granicą?

    4. jak z przelicznikiami w porównaniu z innyumi bankami?

  • 2. Data: 2007-09-04 08:16:38
    Temat: Re: karty BPH ktoś poleci? warto?
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > 1.czy nie ma z nimi problemów?

    A jakich problemów się spodziewasz

    > 2.którą lepiej placic za granicą debet czy kredytówką?

    Znasz różnice między tymi kartami? To taka sama różnica jest przy płaceniu

    > 3.czy ten bank pobiera jakies prowizje za zakupy za granicą?

    Nie

    > 4. jak z przelicznikiami w porównaniu z innyumi bankami?

    Circa about około mniej więcej tak samo różnie. Nigdy ładu nie dojdziesz. W
    każdym bądź razie płacenie kartą jest tańsze niż gotówką kupioną w kantorze.

    /*-+

  • 3. Data: 2007-09-04 19:39:12
    Od: "T...@g...com" <T...@g...com>

    te karty sa w USD tak wiec placąc np w UK najpierw przewaltują mi po
    kursie wizy na USD a potem po kursie banku na PLN ? czy mam racje?

  • 4. Data: 2007-09-04 22:00:21
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Wrz, 21:39, "T...@g...com" <T...@g...com> wrote:
    > te karty sa w USD tak wiec placąc np w UK najpierw przewaltują mi po
    > kursie wizy na USD a potem po kursie banku na PLN ? czy mam racje?

    Tak.

    A tak troche OT

    Na dlugo wyjezdzasz i jaka laczna kwote na te wydatki przewidujesz?
    Bo czy te wszystkie dopytywania maja sens, jesli sprowadza sie do
    ewentualnego zaoszczedzenia kilkunastu czy nawet kilkudziesieciu zl?

  • 5. Data: 2007-09-05 08:18:17
    Od: "T...@g...com" <T...@g...com>

    On 5 Wrz, 00:00, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Bo czy te wszystkie dopytywania maja sens, jesli sprowadza sie do
    > ewentualnego zaoszczedzenia kilkunastu czy nawet kilkudziesieciu zl?

    wyjezdzam na przyajmniej rok i planuje uzywać tej karty raczej czesto:
    zakupy market, platnosc na paliwo itp itd no chyba ze przeliczniki
    mnie zniechecą

  • 6. Data: 2007-09-05 08:28:18
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Wrz, 10:18, "T...@g...com" <T...@g...com> wrote:

    > wyjezdzam na przyajmniej rok i planuje uzywać tej karty raczej czesto:
    > zakupy market, platnosc na paliwo itp itd no chyba ze przeliczniki
    > mnie zniechecą

    To nie lepiej jak najszybciej (zobacz warunki otwarcia - jakie
    dokumenty, poswiadczenia zamieszkania itp bedziesz musial zalatwic)
    skorzystac z ponizszego, moze nawet odebrac ich KK i to wykorzystywac?
    Jesli bedizesz mial tam jakies wplywy, to tak byloby najrozsadniej..

    http://www.online.citibank.pl/zagranica/e_oferta.htm

  • 7. Data: 2007-10-03 18:29:03
    Od: "Amigo40" <a...@o...pl>

    > te karty sa w USD tak wiec placąc np w UK najpierw przewaltują mi po
    > kursie wizy na USD a potem po kursie banku na PLN ? czy mam racje?

    Jeśli masz na myśli Visa Clasic i Visa Credit Gold to masz racje