  • 1. Data: 2003-06-02 20:38:29
    Temat: Jakie najlepsze rozwiazanie odnosnie rozliczen.
    Od: : RaQi : <n...@s...com>

    witam,
    goraco Was prosze o podpowiedzi odnosnie rozwiazania problemu. Uklad
    jest taki:

    Dostawca dostarcza mi uslugi i produkty w Euro.
    Ja odsprzedaje w.w uslugi i produkty w Dolarach.

    Co zrobic aby najmniej stracic. Jaki rachunek powinienem zalozyc
    najlepiej. Przypomne iz Dostawca jest firma polska, i przelicza Euro po
    kursie dnia, w dniu wystawienia faktury - za pewne kurs jest brany z NBP.

    Kiedy taka faktura przyjdzie do mnie, bedzie opierwala na kwote X.
    Moj bank zrealizuje przelew na rzecz wystawcy.

    Odbiorac uslugi i produktow jest po za granicami kraju, rozlicza sie ze
    mna w dolarach, rowniez bedzie wysylal do mnie dolary. Moj bank z racji
    tego ze nie mam rachunku walutowego przeliczy to po swoim kursie :(

    Ogolnie wiadomo ze Euro idzie pooowoli do gory a dolar skacze z
    tendencja na dol.
    Co zrobic aby jak najmniej stracic ?

    pozdrawiam,
    Radoslaw

    --
    : Gdzie są RAQI : email: studio ( at ) post. pl : GG = 328 28 00 :