    From: "barth" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: KRUK i żadanie zapłaty lub dekoder !!!
    Date: Fri, 12 Sep 2003 13:01:43 +0200

    Witam
    podlaczylem sie juz do jednego z postow ale stwierdzilem ze napisze jeszcze
    raz i to osobno
    dostalem w dniu dzisiejszym pismo z KRUKa o zwrot sprzetu lub o 800 zl
    nie wiem co mam robic
    nie jestem chyba jedyna osoba z tym problemem

    ...wiec po przestudiowaniu kilku poruszonych watkow mam nadal watpliwosci
    ... kupilem sprzet do odbioru tv satelitarnej WIZJA TV marki philips
    ... wplacilem kaucje za dekoder 149 zl
    ... fakt nie zaplacilem ostatnich 4 rachunkow (do wymaganego roku)
    ... od dnia zakupu 11.11.1999 mija wlasnie 4 rok (czy w takich sprawach jest
    jakis termin po ktorym nastepuje przedawnienie?), nie place juz ponad 3 lata
    ... w ofercie cenowo programowej (z czasu uwczesnego) jest zapis ze
    abonament obejmuje oplate za uzywanie dekodera wraz z antena satelitarna i
    aktywacje
    ... regulamin jest oczywiscie tak napisany ze kilka punktow mozna sobie
    roznie tlumaczyc np. pkt 9.2 "Brak pisemnego oswiadczenia Abonenta o
    nieprzyjeciu nowych warunkow zmienionego cennika lub regulaminu w ciagu 14
    dni od dnia, w ktorym zawiadomienie doszlo do Abonenta w taki sposob, ze
    mogl zapoznac sie z jego trescia jest rozumiany jako akceptacja zmiany
    cennika lub regulaminu." - jak rozumiec ten sposob, jezeli to do mnie nie
    dotarlo to jak ja moge sie zgodzic ??
    ... wiec czy ktos spotkal sie juz z takim czyms??, jest na bardziej
    zaawansowanym etapie sprawy??, jest w stanie odpowiedziec jak postepowac??,
    doradzic??
    ... czy ewentualny zwrot sprzetu bedzie oznaczal koniec klopotow ???

    prosze tylko nie odpowiadac co kto by zrobil bo pomyslow to ja mam swoich
    dosc duzo
    prosze o konkretne odpowiedzi

    z gory dzieki za porady
    barth