  • 11. Data: 2014-11-28 00:14:11
    Temat: Re: Minimalna odległość dróg od rzek z wodą pitną
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-11-27 20:58, Użytkownik Stokrotka napisał:

    > A co będa pić ci ludzie z drugiej strony kurka?

    Wodę z marketu lub cystern i innych pojemników.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2014-11-28 11:32:56
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 27.11.2014 o 20:58, Stokrotka pisze:

    > A co będa pić ci ludzie z drugiej strony kurka?

    Nigdy nie słyszałaś o awarii wodociągów i co się wtedy pije? :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z Ochsenfurt, Niemcy)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 13. Data: 2014-11-28 12:31:01
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 27 Nov 2014 08:24:05 +0100
    "rageofhonor" <w...@w...pl> wrote:

    > Ale ta droga ma przebiegać praktycznie wzdłuż rzeki a nie tak jak
    > opisałeś w jednym punkcie ją przecinać.

    No i?

    > Gdyby doszło do wycieku
    > jakiejś substancji szkodliwej to nawet najlepsza oczyszczalnia by
    > sobie z tym nie poradziła.

    Ale przecież jak dojdzie do wycieku, to w jednym punkcie, a nie na
    całym styku rzeki z drogą, więc co za różnica czy do tego wycieku
    dojdzie na drodze, czy moście?

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 14. Data: 2014-11-28 12:37:51
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Nigdy nie słyszałaś o awarii wodociągów i co się wtedy pije? :)

    No właśnie tera zwiesz dlaczego są specjalne pszepisy dotyczące odległości
    od ujęć wody pitnej.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' animacja dowód Tw Pitagorasa
    bez mnożenia,

  • 15. Data: 2014-11-28 13:40:41
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-11-28 12:37, Użytkownik Stokrotka napisał:

    > No właśnie tera zwiesz dlaczego są specjalne pszepisy dotyczące
    > odległości od ujęć wody pitnej.

    Ale co przepisy dotyczące ujęć wody pitnej mają wspólnego
    z całą rzeką ?

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2014-11-28 22:28:07
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2014-11-26 o 21:22, rageofhonor pisze:
    > Co mówią przepisy jeśli chodzi o odległość dróg ekspresowych,
    Łomatko! Mam nadzieję, że jeszcze kilka lat pożyję w świecie, gdzie są
    jeszcze enklawy regulowane rozsądkiem, a nie tylko przepisami i
    instrukcjami.
    Jak się wywali cysterna z czymś mogącym skazić wodę np. na jezdni z
    kanalizacją burzową (a takich nie brak), to i tak za chwilę poleci to do
    rzeki bo kanalizacja burzowa nie przechodzi przez oczyszczalnię.
    I odległość drogi od rzeki nie ma tu żadnego znaczenia.
    Jacek

  • 17. Data: 2014-11-29 01:29:48
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Ale co przepisy dotyczące ujęć wody pitnej mają wspólnego
    > z całą rzeką ?

    Skoro w rzece jest woda pitna, to cała powinna być traktowana jako ujęcie
    wody pitnej.
    W przeciwnym wypadku nie jest tam woda pitna.
    To oczywiste.
    Skoro linia jest czerwona, to NA CAŁEJ DŁUGOŚCI JEST ONA CZERWONA.

  • 18. Data: 2014-11-29 02:26:15
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    "rageofhonor" <w...@w...pl> wrote:

> [...]

    Ale przecież jak dojdzie do wycieku, to w jednym punkcie, a nie na
    całym styku rzeki z drogą, więc co za różnica czy do tego wycieku

    Wzdłuż rzeki jest większe prawdopodobieństwo że coś się może dostać do
    rzeki. Na moście jest tylko krótki odcinek zagrożony i mniejsze
    prawdopodobieństwo że akurat tam dojdzie do jakiegoś wypadku.

  • 19. Data: 2014-11-29 10:20:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wzdłuż rzeki jest większe prawdopodobieństwo że coś się może dostać do
    > rzeki. Na moście jest tylko krótki odcinek zagrożony i mniejsze
    > prawdopodobieństwo że akurat tam dojdzie do jakiegoś wypadku.
    Albo takie zdarzenie uznajemy za krytycznie ważne i wóczas mostu nie
    powinno się budować, albo nie i droga wzdłuż tu nic nie zmienia.

  • 20. Data: 2014-11-29 13:44:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-11-29 01:29, Użytkownik Stokrotka napisał:

    > Skoro w rzece jest woda pitna, to cała powinna być traktowana jako
    > ujęcie wody pitnej.

    Ale ujęcie to tylko punkt na tej rzece.
    I przepisy były pisane pod ten punkt a nie pod całą długość rzeki.
    Bardzo chętnie tez się dowiem dlaczego brudna woda pod ujęciem
    powinna być traktowana tak samo jak ujęcie ?

    > W przeciwnym wypadku nie jest tam woda pitna.
    > To oczywiste.

    Tylko inteligentna inaczej twierdzi że rzeka na której jest gdzieś
    ujęcie cała składa się z wody pitnej.

    > Skoro linia jest czerwona, to NA CAŁEJ DŁUGOŚCI JEST ONA CZERWONA.

    Tyle że my mamy czerwony punkcik ujęcia na niebieskiej
    linii. I raczej nie przefarbujesz jej na czerwono.