  • Data: 2015-12-01 10:07:33
    Temat: Obieg grawitacyjny w CO
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    1) Chcę, aby w mojej instalacji centralnego ogrzewania (układ zamknięty, 2
    rozdzielacze- na parterze i piętrze, pompa CO musi chodzić) w przypadku, gdy
    zabraknie prądu i pompa CO stanie, zadziałał 'krótki obieg grawitacyjny'. Przez
    'krótki obieg grawitacyjny' mam na myśli obieg kocioł-zasobnik CWU. Tak się składa,
    że kocioł będzie stał praktycznie pod zasobnikiem CWU.

    Pytanie: jak najprościej (i oczywiście zgodnie ze sztuką) wymusić krótki obieg
    grawitacyjny w przypadku braku prądu?

    2) Może ktoś wyjaśnić (trochę teorii), co jest potrzebne, aby obieg grawitacyjny
    działał ?

    pzdr
    Bogdan