  • 21. Data: 2019-09-22 10:03:55
    Temat: Re: Porozumienie z ubezpieczycielem w ramach szkody z OC sprawcy
    Od: "Mateusz......" <m...@g...com>

    Na pewno osobę która na oględzinach samochodu podszywała się za rzeczoznawcę
    samochodowego nie mając do tego żadnych uprawnień uda mi się go ukarać personalnie.

    Co do osoby prowadzącej sprawę, która próbowała mnie oszukać nie wiem, ale jeżeli w
    świetle przepisów porozumienie było ofertą w rozumieniu KC to na pewno firma za to
    beknie.

  • 22. Data: 2019-09-22 10:36:58
    Od: n...@o...pl

    w <9...@g...c
    om>, "Mateusz......"
    <m...@g...com> napisał(-a):

    > Wiem o tym bardzo dobrze i tak zostanie zrobione, dostanę nawet więcej niż
    proponowali. Przedtem chcę jednak uprzykrzyć życie osobom które chciały sobie dorobić
    na mojej szkodzie i przez nich marnuję czas i mam problemy. A tych rzeczy jest dość
    sporo.

    W sumie słuszne podejście, no ale każdy ma prawo do wycofania swojej oferty
    przed jej przyjęciem, nawet ubezpieczyciel.

    Mogłeś od razu złożyć pisemne oświadczenie, że przyjmujesz.

  • 23. Data: 2019-09-30 15:05:50
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-09-21 o 23:06, Mateusz...... pisze:
    > W naprawy bezgotówkowe z takimi oszustami nie chce wchodzić większość mechaników.
    Mój mechanik toczy w obecnej chwili 3 sprawy z ubezpieczycielami którzy nie chcą
    wypłacić pełnych kwot za wykonane naprawy bezgotówkowej. Pieniądze otrzyma, ale po
    długim czasie.

    > Można wykonać naprawę bezgotówkowo w ich punkcie - wiadomo z czym się to wiąże.
    Najtańsze najgorsze części, bardzo słaba jakość prac blacharsko-lakierniczych i
    najprawdopodobniej zatajenie faktu jeżeli w samochodzie stanie się coś więcej niż
    pierwotnie się wydawało.

    To coś się zmieniło? Bo kilku znajomych naprawiało w takich zakładach i
    te zakłady nie miały problemów z odzyskaniem kasy, a części nie były
    najtańsze i najgorsze. Ubezpieczyciel zapłacił w sumie więcej niż kolega
    liczył że zapłaci, jak chciał się dogadać...

    --
    http://zrzeda.pl

  • 24. Data: 2019-10-01 22:41:50
    Od: "Mateusz......" <m...@g...com>

    Jeśli zrobisz w ich punkcie to pewnie kasę mechanikowi zapłacą jednak będzie to
    robota po łebkach na najgorszych częściach albo może się zdarzyć tak że pokleją
    zderzak zamiast wymienić. Jeżeli zrobisz u swojego zaufanego mechanika a dodatkowo
    stosując lepsze części niż syf który proponują zaczną robić się schody.

    Miałem kiedyś sytuację że nie chcieli wypłacić pieniędzy umożliwiających naprawę
    samochodu u mojego mechanika - samochód pojechał do ASO a sprawa miała zostać
    rozwiązana bezgotówkowo. Przez jakiś czas przychodziły mi monity z ASO które wzywały
    mnie do zapłaty 50 tys.zł bo chyba ubezpieczycielowi nie podobała się kwota i
    odmawiał wypłaty. Po wyjaśnieniu sprawy prawdopodobnie ASO musiało dochodzić swoich
    roszczeń w sądzie z ubezpieczycielem. dlatego większość mechaników daje raczej sobie
    spokój z naprawami bezgotówkowymi bo oni muszą wyłożyć pieniądze i jeszcze później
    się o nie prosić.

  • 25. Data: 2019-10-02 09:53:14
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-10-01 o 22:41, Mateusz...... napisał:
> [...]
    spokój z naprawami bezgotówkowymi bo oni muszą wyłożyć pieniądze i jeszcze później

    Jak napisałem, kilku osobom się kiedyś zdarzyło korzystać i raczej byli
    zadowoleni, a właśnie części nie były mizerne. Może czas się
    zorientować, bo chyba tak sobie tłumaczysz, albo cos się w ostatnim roku
    zmieniło w prawie, że zmieniono podejście. Jak napisałem, kiedyś
    niektórzy próbowali inaczej ale to tylko droga przez mękę i dostawali w
    sumie mniej niż naprawa w dobrym punkcie. Jeśli punkt jest dobry, to bez
    problemu dostawali auto zastępcze na czas naprawy. Jeśli firma jest
    doświadczona w sprawach z ubezpieczeniami, to ma przetarte ścieżki i
    takie sprawy dla siebie załatwia szybko i bezproblemowo.I nie będzie
    dziadować na częściach, bo za lepsze dostanie od ubezpieczyciela więcej.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 26. Data: 2019-10-02 16:15:10
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Chyba coś się zmieniało że można stosować zamienniki zamiast oryginalnych części.

    -----