eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPorozumienie z ubezpieczycielem w ramach szkody z OC sprawcy › Re: Porozumienie z ubezpieczycielem w ramach szkody z OC sprawcy
    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Porozumienie z ubezpieczycielem w ramach szkody z OC sprawcy
    Date: Wed, 2 Oct 2019 09:53:14 +0200

    W dniu 2019-10-01 o 22:41, Mateusz...... napisał:
    > Jeśli zrobisz w ich punkcie to pewnie kasę mechanikowi zapłacą jednak będzie to
    robota po łebkach na najgorszych częściach albo może się zdarzyć tak że pokleją
    zderzak zamiast wymienić. Jeżeli zrobisz u swojego zaufanego mechanika a dodatkowo
    stosując lepsze części niż syf który proponują zaczną robić się schody.

    > Miałem kiedyś sytuację że nie chcieli wypłacić pieniędzy umożliwiających naprawę
    samochodu u mojego mechanika - samochód pojechał do ASO a sprawa miała zostać
    rozwiązana bezgotówkowo. Przez jakiś czas przychodziły mi monity z ASO które wzywały
    mnie do zapłaty 50 tys.zł bo chyba ubezpieczycielowi nie podobała się kwota i
    odmawiał wypłaty. Po wyjaśnieniu sprawy prawdopodobnie ASO musiało dochodzić swoich
    roszczeń w sądzie z ubezpieczycielem. dlatego większość mechaników daje raczej sobie
    spokój z naprawami bezgotówkowymi bo oni muszą wyłożyć pieniądze i jeszcze później
    się o nie prosić.

    Jak napisałem, kilku osobom się kiedyś zdarzyło korzystać i raczej byli
    zadowoleni, a właśnie części nie były mizerne. Może czas się
    zorientować, bo chyba tak sobie tłumaczysz, albo cos się w ostatnim roku
    zmieniło w prawie, że zmieniono podejście. Jak napisałem, kiedyś
    niektórzy próbowali inaczej ale to tylko droga przez mękę i dostawali w
    sumie mniej niż naprawa w dobrym punkcie. Jeśli punkt jest dobry, to bez
    problemu dostawali auto zastępcze na czas naprawy. Jeśli firma jest
    doświadczona w sprawach z ubezpieczeniami, to ma przetarte ścieżki i
    takie sprawy dla siebie załatwia szybko i bezproblemowo.I nie będzie
    dziadować na częściach, bo za lepsze dostanie od ubezpieczyciela więcej.

    --
    http://zrzeda.pl