  • 11. Data: 2006-09-19 19:08:46
    Temat: Re: Problem z odebraniem uszkodzonego samochodu z parkingu policyjnego.
    Od: "zqlbn" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > zwrot, napisać SKARGĘ (w nagłówku pisma użyć słowa skarga )na tego komenda
    > do jego zwierzchników (najrozsądniej do Komendanta wojewódzkiego). W
    > piśmie z żądaniem o zwrot opisać usterki i braki w samochodzie i zażądać
    > finansowej rekompensaty za poniesione szkody. Należy także zażądać wydania
    > ekspertyzy do której samochód zatrzymano, lub wyjaśnienia, dlaczego jeśli
    > jej nie przeprowadzano samochód był nadal zabezpieczony. . Myślę, znając
    > tryb załatwiania takich spraw, że sprawa zostanie załatwiona bardzo szybko

    A co, jeśli nie mamy żadnego potwierdzenia na to, że zatrzymali samochód w
    celu wykonania ekspertyzy??
    Ponadto policja sama nam chce ten "dowód" wydać, tylko że stwierdzili, że
    nie wydadzą, dopóki nie zapłacimy. Co napisac w podaniu, aby mieć możliwość
    nieodpłatnego zabrania samochodu z parkingu?

    dzieki za odpowiedź
    pozdr
    zq

  • 12. Data: 2006-09-19 22:27:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "zqlbn" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A co, jeśli nie mamy żadnego potwierdzenia na to, że zatrzymali samochód w
    > celu wykonania ekspertyzy??

    Nic. To ich sprawa, po co chcieli samochód zatrzymać. meili do tego prawo na
    podstawie kpk.

    > Ponadto policja sama nam chce ten "dowód" wydać, tylko że stwierdzili, że nie
    > wydadzą, dopóki nie zapłacimy. Co napisac w podaniu, aby mieć możliwość
    > nieodpłatnego zabrania samochodu z parkingu?

    Czyli funkcjonariusz publiczny uzależnia wydanie jakiegoś dokumentu od
    uregulowania rachunku za zleconą przez siebie usługę? I Ty jeszcze pytasz, co z
    tym zrobić?

  • 13. Data: 2006-09-20 13:45:03
    Od: chrabcio <s...@t...pl>

    zqlbn napisał(a):

> [...]
    > nie wydadzą, dopóki nie zapłacimy. Co napisac w podaniu, aby mieć możliwość
    > nieodpłatnego zabrania samochodu z parkingu?

    uuuuu,,, ciężki z Ciebie przypadek...

    --
    chrabcio

  • 14. Data: 2006-09-21 17:21:48
    Od: "Maciejka" <f...@n...pl>

    Użytkownik "chrabcio" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > uuuuu,,, ciężki z Ciebie przypadek...
    >

    > --
    > chrabcio

    Post trochę wyżej:
    "> A kto wystawił pokwitowanie na samochód i co jest w nim napisane? Kto

  • 15. Data: 2006-09-22 08:25:18
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Maciejka" <f...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > policji jest napisane, że pojazd został zatrzymany w celu wykonania
    > ekspertyzy. Holowanie zostało załatwione prze policjantów.

    Ile jeszcze razy to napiszesz? Opisałeś sprawę, dostałeś odpowiedź, to
    teraz działaj.
    Napisz pismo wzywające do wydania zatrzymanej rzeczy. Jednocześnie
    poinformuj, że jeśli policja miała chęć auto zatrzymać, to zobowiązana jest
    za tą zachciankę zapłacić.
    Ma Cię ktoś za rączkę na tą policję zaprowadzić, czy pismo zredagować?
    Idź do adwokata, albo radcy prawnego - zapłacisz i za Ciebie sprawę załatwi.