  • Data: 2014-10-31 12:34:22
    Temat: Re: Blat do warsztatu
    Od: scruffty <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 31 Oct 2014 04:18:42 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):

    > z czego są zrobione te stoły i dlaczego?

    Myślę, że myślimy o dwóch bardzo różnych rzeczach. Ja zrozumiałem ,że autor
    wątku potrzebuje blatu do sporadycznego majsterkowania i do tego nie ma
    sensu kupować blatu za kilka tysi. Oczywiście zgodzę się i to nie podlega
    wątpliwości, że chcąc pracować profesjonalnie to trzeba mieć i
    profesjonalny blat i raczej nie taki co ma tylko 1,5 m długości.

    Ja pisałem w aspekcie kombinowania z OSB i kładzenia czegoś na wierzch.
    Będzie to kosztować niewiele mniej a efekt da gorszy aniżeli gotowiec.
    Blaty 4cm są już dostatecznie sztywne i ciężkie do majsterkowania.

    --
    scruffty