    From: Artur Golanski <A...@w...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokowanie kol bezprawne ?
    Date: Fri, 23 May 2003 10:38:24 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@pb198.olsztyn.cvx.ppp.tpnet.pl

    Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl> napisał:

    >niekonsekwencji ustawodawcy,
    Jaki tam 'ustawodawca'...

    >ze to właśnie ten znak stanowi nakaz zapłaty
    "Znak stanowi nakaz zapłaty" - tylko w ramke oprawić i nad łóżkiem
    powiesić ! Jakoś NIE wyobrażam sobie wezwania do zapłaty z taką
    podstawą prawną ;-D

    >czyn zabroniony określony jest w ustawie (kw), odwołuje się on tylko do definicji ze
    znaku.
    Nie odwołuje się, tylko brzmi: "Kto nie stosuje się do znaku".
    A znaczenie znaku - oznacza wjazd do strefy, w której za postój
    pojazdu jest pobierana opłata. Szkoda, ze nie odpowiedziałeś na
    wcześniej zadane przeze mnie pytanie: jak powinienem się zastosować do
    znaku, opierajac na jego definicji ?
    'Oznacza wjazd' - wjechać czy nie wjechać ?

    >ile z nich uprawomocniło się i
    Jeden na pewno, drugi wkrótce.

    >ile było przeciwnych rozstrzygnięć?
    Nie znam ani jednego, a TY ?

    >No nie ma drugiej... czego?
    Drugiej definicji znaku. Jedno zdanie podaje znaczenia (definicję, jak
    wolisz znaku), a drugie określa czyn zabroniony w strefie, a nie
    podaje znaczenia znaku D-44

    >Oba określają znaczenie znaku - początek strefy i nakaz zapłaty.
    Dla twej wiedzy: nakaz zapłaty musi wynikać z ustawy (i wkrótce taka
    ustawa pojawić się winna, bo zaskarżone przepisy rozp. przestaną
    obowiązywać 1 grudnia br.)
    Dziwię ci się, że dwa oddzielne zdania, jedno z wyrazami 'znak
    oznacza', drugie ' w strefie tej' łączysz w jedno znaczenie, znak
    oznacza !
    Dalej piszesz:
    a za chwilę: "znaczenie znaku - [..] nakaz zapłaty".

    >A moim zdaniem podaje.
    Każdy może mieć swoje zdanie na ten temat. Moje jest zgodne z
    ostatnimi orzeczeniami sądu.
    I niech tak pozostanie ;-)

    Artur Golański