  • Data: 2016-10-26 15:08:21
    Temat: Re: Budowlano politycznie;)
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 26 października 2016 14:02:37 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > to dawaj dowody

    a skad mam ci wziąć dowody? Różnica miedzy "dobrą zmianą" a nowakiem jest taka ze
    szyszko kompletnie sie nie przejmuje nieprawidłowym oswiadczeniem bo tam nie ma
    drugiego dna.
    A zegarek nowaka? To parodia jakas -
    "Najpierw opowiadał, że nie wpisał zegarka do oświadczenia majątkowego, bo pożyczył
    od kolegi biznesmena. Potem zmienił wersję: dostał go od żony, a wpisać zapomniał. W
    prokuraturze okazało się, że w sklepie kupił mu zegarek kolega. Na dowód pokazał
    rachunek z 8 marca 2011 roku. I tu... wpadka! Mamy dowód, że minister już tydzień
    wcześniej nosił zegarek na ręku, choć ten - zgodnie z jego wersją - powinien jeszcze
    leżeć na półce w sklepie."

    Tu zapewne jest jakies drugie dno skoro szanowny pan minister tak mataczył.
    Jakie -nie wiem.

    b.