eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBudyń! Ktoś skopiował Twój film z budowy, prawie milion wyświetleń. › Re: Budyń! Ktoś skopiował Twój film z budowy, prawie milion wyświetleń.
  • Data: 2019-09-13 16:38:19
    Temat: Re: Budyń! Ktoś skopiował Twój film z budowy, prawie milion wyświetleń.
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 13 września 2019 16:27:17 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Ale czujesz różnicę w piętnowaniu technologii (też uważam, że szkieletory
    > to pomyłka) a w wyśmiewaniu indywidualnych decyzji inwestora? Co Ci do
    > tego z czego Budyń buduje chałupę?

    a co sie go czepiasz, on jest konsekwentny -uwaza szkieletory za pomyłkę wiec się
    wyśmiewa. A niech sie smieje, mnie to nie przeszkadza. Gorzej by było gdybyscie
    rzeczywiscie wykazali ze "szkieletory to pomyłka".
    Ale cos mi mowi ze nie dacie rady :)

    Dla mnie ważne jest co innego - nie będąc jakims krezusem dałem rade dzieciom
    wybudować dom bez kredytu, a i sporo ich przy tym nauczyłem. Cała reszta - niewiele
    mnie rusza.

    b.