  • Data: 2014-10-22 13:00:58
    Temat: Re: Czyszczenie komina przez kominiarza
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-22 o 12:54, Kżyho pisze:
    > Tylko trzeba trochę przysiedzieć i poszukać przez długie miesiące
    > jakiejś sensownej oferty biorąc pod uwagę właśnie takie rzeczy jak
    > lokalizację, komunikację, bliskość różnych instytucji jak np. szkoła,
    > przedszkole itp.
    > I akurat w przypadku gdy ktoś nadal chce być w mieście, to szukać po
    > używanych domach, a nie działkach - bo działka w mieście zazwyczaj
    > kosztuje niewiele mniej niż działka z już gotowym domem.

    A patrząc po znajomych, to problem polega na tym, że mało z nich myśli
    perspektywicznie i budują czy kupują sobie dom gdzieś pod miastem,
    najczęściej tak z 20-30 km od centrum, bo przecież mają auta i nic im
    nie jest w pobliżu potrzebne, bo można wszędzie przecież dojechać. I to
    się szybko mści, bo potem się okazuje, że przyłącza wszelkie drogie, że
    paliwa przepalają tyle, że spokojnie by im starczyło na ratę kredytu o
    150 tys. większego, że godzinę dojeżdżają wszędzie i po jakimś czasie
    już tego mają dosyć. Że na imprezę do znajomych, to średnio, bo potem
    pić nie można, bo jak wrócą do siebie bez auta? Bo nagle pojawiają się
    dzieci i nic innego w życiu już nie robią tylko są taksówką dla nich.
    Jeżeli ktoś o tym wcześniej nie myśli, a większość tak miała, bo się ze
    mnie i z małżonki śmiali, że my "tacy wybredni", to potem rzeczywiście -
    dom potrafi być nie dość, że drogi, to jeszcze bardzo upierdliwy.

    Pzdr
    --
    /__/_* /