  • Data: 2014-10-22 13:14:54
    Temat: Re: Czyszczenie komina przez kominiarza
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 22 października 2014 12:42:05 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > BTW szwagier ma firme reklamowa, m.in. prowadzi hostingi, jak opowiada o
    > tych lokalnych "klientach, ktorzy sa z nim" to mozna pasc ze smiechu (z tym,
    > ze jemu nie jest do smiechu). Jedna z gorszych dzialek jesli hodzi o
    > stusunek lokalnej klienteli do rzeczywistosci.

    Nie pisalem o lokalnych klientach - mam ich bardzo malo. Moi klienci sa
    z calej Polski i nie tylko. W biurze u mnie przez 15 lat funkcjonowania firmy
    byl fizycznie JEDEN klient :) Wiec to nie ma nic wspolnego z lokalnym
    biznesikiem. Co do lojalnosci to juz pisalem - srednio klient jest z nami
    ok 4 lat. Zdecydowana wiekszosc rezygnuje bo zamyka interesy, niewielki
    procent przechodzi do konkurencji. Mam setki klientow ktorzy sa ze mna od 15
    lat i do dzisiaj polecaja moje uslugi (majac z tego mala prowizje).

    Takich firm co "robia hosting" na boku jakiejs dzialalnosci to ja znam
    setki - takie biznesy to sa biznesy w 99% garazowe nie majace NIC wspolnego
    z prawdziwym hostingiem. Zaloze sie ze szwagier tez "robi stronki" i
    oferuje je w pakiecie z hostingiem, co ? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.