  • Data: 2014-10-23 09:56:45
    Temat: Re: Czyszczenie komina przez kominiarza
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > a jednak probujesz tej presji :-)
    > czy to aby kulturalnie?

    Jeśli spodziewanie się odpowiedzi na proste pytanie na grupie _dyskusyjnej_
    nazywasz presją to masz kilka możliwości:
    1. Kupić sobie słownik i dalej trolować z użyciem słów które rozumiesz.
    Dalej merytorycznie będzie to dno, ale przynajmniej językowo poprawnie.
    2. Iść do psychologa aby Ci wytłumaczył, że to że ktoś pyta podczas dyskusji
    to jest coś normalnego i że jak się palnęło bzdurę to nie jest wielkim
    wstydem się do niej przyznać.
    3. Dorosnąć, zebrać się na odwagę i zachować jak mężczyzna - czyli przyznać
    do palnięcia bzdury bez pokrycia.

    Pozdrawiam
    Ergie