  • Data: 2014-10-23 09:47:14
    Temat: Re: [OT] Re: Czyszczenie komina przez kominiarza
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    news:b2436f36-fd9e-43f0-a889-2de8c552b684@googlegrou
    ps.com...
    W dniu czwartek, 23 października 2014 00:20:57 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:

    > [...]
    > Ale nie znam ani jednego pracownika ktory zarabia wiecej niz 10k pln :-)
    > Wiec jak lepiej pracowac - jako pracownik czy wlasciciel firmy? :-) Pytanie
    > retoryczne.
    > [...]

    Widzisz Adam - to że nie znasz, to efekt, że Ty działasz na inną skalę.
    I oceniasz wszystko z wąskiej perspektywy swojego miasteczka.

    To, że Ty nie płacisz swoim pracownikom więcej niż 10k, to nie znaczy,
    że nikt tego nie robi. Jest w Warszawie wiele firm, gdzie pracownicy
    by się mocno zdziwili, że ktoś może zarabiać mniej niż 25k.

    To dobry spawacz potrafi bez problemu wyciągnąć 10k, a co dopiero
    inne profesje (akurat kolega szuka do pracy dobrego spawacza).

    Wydaje mi się, że ani Ghost, ani kogutek nie są złośliwi, ani tym
    bardziej niczego nie zazdroszczą - może jedynie mają dystans do Twojej
    wizji świata.

    Pozdrawiam,
    Aleksander.