  • Data: 2015-11-29 19:47:37
    Temat: Re: Definicja tapety winylowej?
    Od: Marek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Am Sonntag, 29. November 2015 01:18:34 UTC+1 schrieb Zenek Kapelinder:
    > Tez mi się kiedyś wydawało ze to niemożliwe a jednak to prawda. Ruscy do tej pory
    maja do nas o to zal jak my za Katyń. Tylko oni oficjalnie się przyznali i
    przeprosili. Bez baraków, nory w ziemi sobie kopali, jedzenie to raczej brak
    jedzenia. Brak opieki medycznej. O czymś takim jak umycie się mowy nie było. Umierali
    z głodu, zimna. Wykanczaly ich uleczalne wtedy choroby. Niewolę przeżyło mniej niż
    10% jeńców. Dla porównania z kompleksu obozów jenieckich w Niemczech w którym
    przetrzymywano prawie sto tysięcy jeńców złapanych w czasie I Wojny Światowej, czyli
    w podobnym okresie, przeżyło 90% jeńców. Nie pasuje ci to do obrazu otaczającego
    świata to poczytaj o Berezie Kartuskiej. Pomimo niskiej śmiertelności osadzonych
    zostało to miejsce nazwane przez badaczy z wielu państw obozem koncentracyjnym. Obozy
    koncentracyjne były popularne wtedy w Europie. Miał je ZSRR, Niemcy, Francja i wiele
    innych państw. Były i w Polsce. Idea obozów koncentracyjnych polegała na łamaniu
    psychiki. Dopiero w czasie wojny Niemcy dołożyli eksterminację. I to tez nie
    wszędzie. W tym samym czasie co w Oświęcimiu który był obozem zagłady komory gazowe
    dzialay w systemie ciaglym, W Niemczech byly typowe obozy koncentracyjne gdzie
    warunki bytowe były znosne. Ludzie trafiali do nich za krnabrnosc na maksymalnie rok.
    Ciężką praca, biciem torturami psychicznymi i fizycznymi bardzo szybko wychodzili na
    jedyna słuszna prosta.

    Porownywanie obozow jenieckich dla agresorow, do obozow zaglady dla bezbronnych
    cywilow, dowodzi tylko twojego umyslowego popier....enia.