  • Data: 2014-08-31 13:13:23
    Temat: Re: Fundament pod dom szkieletowy - przewymiarowany?
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-31 10:08, Adam pisze:
    > Na budowie byl u mnie trzy razy
    > (przed zalewaniem law i obu stropow), wiecej nie widze sensu zeby mi jakis
    > kierbud po mojej budowie chodzil :-)

    To jest ciekawy temat.
    Wiele osób myli kierownika budowy z kierownikiem nadzoru inwestorskiego.

    Kierownik budowy reprezentuje wykonawcę i na przykład odpowiada za
    bezpieczeństwo na budowie. Nadzór reprezentuje inwestora i pilnuje
    wykonawcę, żeby zrobił wszystko zgodnie ze sztuką i projektem. Inwestor
    może prowadzić nadzór samodzielnie jeśli czuje się na siłach. Kierownik
    budowy wymaga uprawnień.

    Kierownik budowy tylko 3 razy na budowie? Wolne żarty. On ma tam być
    cały czas i kierować budową! Odpowiada za to!

    --
    MN