    Date: Wed, 24 Sep 2014 00:20:15 +0200
    From: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Gładzie

    Piotr Wyderski pisze:
    > Druga warstwa gładzi po przeszlifowaniu pierwszej wychodzi
    > mi niemal idealnie. Nie zauważyłem jednak, bym ją kładł jakoś
    > specjalnie w porównaniu do pierwszej, choć pierwsza wymaga
    > zdecydowanie więcej poprawek. Z czego to wynika? Gładź się
    > sama z siebie lepiej układa na gładzi, czy to efekty czysto
    > psychologiczne: to jest druga warstwa, więc podświadomie się
    > robi staranniej? Macie podobnie? :-)

    Pierwszą warstwę gładzi kładziesz na, uszy uczciwszy, chuj wie czym. Tu
    dół, tam góra, gdzieniegdzie punktowo coś sterczy. Po przeszlifowaniu
    pierwszej warstwy masz płaszczyzny tam gdzie wypadły góry, nieregularne
    doły tam gdzie doły były. I kładąc drugą warstwę na płaszczyzny
    kładziesz niewiele (bo szpachla zdejmie), w doły walisz praktycznie na
    równo z płaszczyznami - więc po przeszlifowaniu wszystko powinno wyjść
    na równo. Po trzeciej warstwie - znów, uszy uczciwszy - nie ma chuja we
    wsi żeby nie było gładkie jak pupcia niemowlaka.

    --
    Darek