  • Data: 2014-09-24 13:35:32
    Temat: Re: Gładzie
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:lvrqvq$dtg$...@n...news.atman.pl...

    > Druga warstwa gładzi po przeszlifowaniu pierwszej wychodzi
    > mi niemal idealnie. Nie zauważyłem jednak, bym ją kładł jakoś
    > specjalnie w porównaniu do pierwszej, choć pierwsza wymaga
    > zdecydowanie więcej poprawek. Z czego to wynika?

    Są (co najmniej) dwa powody:
    1. Przy pierwszej warstwie ściana jest nierówna więc w niektórych miejscach
    wchodzi np. 0,5mm gładzi a obok 2mm i tam gdzie jest jej więcej to się
    bardziej "ciągnie"
    2. Surowa ściana ma luźne ziarenka które przy przesuwaniu pacy "porywasz" i
    one powodują takie jakby rowki i rysy.

    > Gładź się
    > sama z siebie lepiej układa na gładzi, czy to efekty czysto
    > psychologiczne: to jest druga warstwa, więc podświadomie się
    > robi staranniej? Macie podobnie? :-)

    Ciągle mam podobnie a gładzi w życiu położyłem już kilka tysięcy m2 na różne
    podłoża :-)

    Jak się tynkarz postara robiąc równe ściany i się następnie dobrze ścianę
    odkurzy i zagruntuje to bywa że i jedna warstwa wystarczy + ewentualnie
    jakieś drobne miejscowe poprawki.

    Pozdrawiam
    Ergie