  • Data: 2014-09-24 14:37:47
    Temat: Re: Gładzie
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Ergie wrote:

    > 1. Przy pierwszej warstwie ściana jest nierówna więc w niektórych
    > miejscach wchodzi np. 0,5mm gładzi a obok 2mm i tam gdzie jest jej
    > więcej to się bardziej "ciągnie"

    W ogólności to jasne, tylko kładąc na tynkach gipsowych efekt też
    zachodzi, choć w mniejszej skali. Ale takie wytłumaczenie ma sens:
    tynk gipsowy jest gładki w stopniu zaledwie przyzwoitym, a dla
    rozprowadzania gładzi różnicę mogą robić nierówności rzędu ułamka
    milimetra.

    > 2. Surowa ściana ma luźne ziarenka które przy przesuwaniu pacy
    > "porywasz" i one powodują takie jakby rowki i rysy.

    Ściana jest zagruntowana, a ziarenka powodują inny
    problem: właśnie wspomniane rysy.

    > Ciągle mam podobnie a gładzi w życiu położyłem już kilka tysięcy m2 na
    > różne podłoża :-)

    Więc to jednak nie autosugestia... :-)

    Pozdrawiam, Piotr