    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 22 Sep 2019 20:46:07 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Ile schnie tynk gipsowy i dlaczego rok?
    From: s...@g...com

    W dniu niedziela, 22 września 2019 01:22:24 UTC-5 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
> [...]
    sie nie do konca ogarnie przygotowanie powierzchni.

    > To zdanie z jakiegoś formularza?
    >
    > "Są problemy ... z produktem ... jak sie nie do konca ogarnie
    > przygotowanie powierzchni."
    >
    > Bo pasuje generycznie do wszystkiego więc milcząco pominę.

    Odpylenie, zagruntowanie, dobor odpowiedniej farby. Lepij?

    nie patrzy na czas jaki trzeba poswiecic jak sie on uszkodzi to moze i szybciej.

    > Bez obrazy, ale jak porównujesz prace z gipsem i z cementem, to nie
    > wiesz co piszesz.

    Nom, nie znam sie. Robilem w tym i tym, widzialem jak fachowce robia i zdanie mam.

    > A zdajesz sobie sprawę z czego są gdzie kładzione najczęściej? :-)

    Zdaje sobei sprawe ze ludzie klada je wszedzie gdzie sie da bo po co robic raz tak a
    raz tak. I wiem ze tam gdzie nie ma szansy na uszkodzenia to gips jest ok.

    Ale widze ze dyskusja idzie w argumentacje ad personam (nie znasz sie) zamiast w
    meritum to pozwole sobie zaprzestac bo nie sprzedaje ani jednego ani drugiego i w
    sumie mnie obojetne jak sobie kto robi.

    Choc po cichu mialem nadzieje ze wymienisz jakies zalety tynku gipsowego ktorych nie
    znam...