  • Data: 2014-12-08 06:49:45
    Temat: Re: Kocioł c.o. gaz- ustawienie temperatury
    Od: "pepe" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:5484d403$0$20134$65785112@news.neostrada.pl,
    *Dupek Żołędas* <s...@g...com> typed:

    > Ale wyłączać będzie ograniczenie do 30 st na kotle.I to co chwila.

    No nie do końca tak. Piec jak zagrzeje wode do zadanej temperatury to dalej
    pracuje ale na minimalnym 'gazie' tak aby tylko podtrzymywal ta temperature.
    W kotle olejeowym mialem tak, ze jak zagrzal wode np. do temp. 50 stopni to
    wylaczal palnik calkowicie. A tu w kotle gazowym viessmanna nie widze takiej
    opcji i tez pytalem w serwisie, powiedziano mi ze kociol po osiagnieciu
    zadanej temperatury nie wylacza sie a przechodzi na maly zakres podgrzewania
    czy cos takiego.