eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKocioł gazowy z zamknietą komorą spalania › Re: Kocioł gazowy z zamknietą komorą spalania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net
    .pl!not-for-mail
    From: "Grzegorz" <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kocioł gazowy z zamknietą komorą spalania
    Date: Sun, 28 Sep 2014 02:06:59 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 179
    Message-ID: <m07jof$q4e$1@news.dialog.net.pl>
    References: <542531a0$0$12624$65785112@news.neostrada.pl>
    <m03evh$gl4$1@node1.news.atman.pl>
    <542718bc$0$18077$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <m07e1j$nft$1@news.dialog.net.pl>
    <5...@g...com>
    <m07gau$ohu$1@news.dialog.net.pl>
    <4...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-138-206.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1411863121 26766 78.8.138.206 (28 Sep 2014 00:12:01 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Sep 2014 00:12:01 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.2001
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.2001
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:491334
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:452c27bd-df25-4e32-96d4-aca024876691@googlegrou
    ps.com...
    W dniu niedziela, 28 września 2014 01:08:34 UTC+2 użytkownik Grzegorz
    napisał:
    > U�ytkownik <k...@g...com> napisa� w wiadomo�ci
    >
    > news:59982c32-a33c-4d04-b859-0fb35de9a079@googlegrou
    ps.com...
    >
    > W dniu niedziela, 28 wrze�nia 2014 00:29:26 UTC+2 u�ytkownik
    Grzegorz
    >
    > napisaďż˝:
    >
    > > U�ytkownik <k...@g...com> napisa� w wiadomo�ci
    >
    > >
    >
    > > news:e600f9a8-7c47-42fc-ae0d-4e2a9368c559@googlegrou
    ps.com...
    >
    > >
    >
    > > /.../
    >
    > >
    >
    > > //W silnikach spalinowych stosowany jest pewien myk. Cz�� spalin
    >
    > trafia
    >
    > >
    >
    > > do powietrza zasysanego przez silnik.
    >
    > >
    >
    > > //Poprawia to spalanie,
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > > Nie poprawia. nie w tym sensie. Chodzi o dopalanie tlenk�w (CO i
    >
    > NOx)
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > > //spaliny s� czystsze a silnik przy takim samym zu�yciu paliwa
    ma
    >
    > wy�sz�
    >
    > >
    >
    > > moc.
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > > Zu�ycie paliwa jest wy�sze. Ca�y ten pomys� to jak PFC w
    >
    > zasilaczach.
    >
    > >
    >
    > > Poprawia si� cos fi ale wzrasta zu�ycie pr�du.
    >
    > >
    >
    > > Silnik dope�niany spalinami zamiast tlenem z powietrza nie mo�e
    >
    > mieďż˝
    >
    > >
    >
    > > wy�szej mocy.
    >
    > >
    >
    > > Wystarczy�oby zastosowa� silniki o wi�kszej pojemno�ci i
    >
    > ubo�sz�
    >
    > >
    >
    > > mieszank� ale akcyzy, podatki, op�aty i takie tam liczone od
    >
    > pojemno�ci
    >
    > >
    >
    > > silnika spowodowa�y t� ekoprotez�.
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > > //Niby bzdura a jednak dzia�a bo jest powszechnie stosowane takie
    >
    > >
    >
    > > rozwi�zanie. Ciekawe czy jak by zastosowa� takie co� w piecu
    >
    > albo kotle
    >
    > >
    >
    > > ( jak kto woli) czy te� by si� poprawi�o spalanie.
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > > Perpetum mobile.
    >
    > >
    >
    > > g.
    >
    >
    >
    > Nie masz racji. W literaturze jest to dobrze opisane. W jakiej?
    >
    > Chocia�by w Biblii mechanik�w Poradniku Mechanika.
    >
    >
    >
    > Silnik t�okowy z ograniczon� ilo�ci� tlenu w zamkni�tej
    przestrzeni nie
    >
    > b�dzie mia� wzrostu mocy jak mu t� ilo�� tlenu zast�pisz
    cz�ciowo
    >
    > spalinami czyli czym� co zosta�o ju� spalone.
    >
    > Silnik t�okowy to specyficzne urz�dzenie.
    >
    > Nie ma w nim miejsca i czasu na to co siďż˝ stosuje w wysokowydajnych
    >
    > procesach spalania.
    >
    > Np utlenianie na katalizatorze, komory wirowe, nadmiar tlenu,
    >
    > podgrzewanie mieszanki/paliwa, spalanie wst�pne i dopalanie, etc.
    >
    >
    >
    > To wym�g euro ile�tam.
    >
    > Jak ten magiczny zaw�r zablokowa� to sk�ad spalin si� pogorszy
    ale moc
    >
    > wzro�nie lub zu�ycie paliwa spadnie.
    >
    > g.

    Kup sobie poradnik mechanika, Poczytaj a potem porozmawiamy. Poradnik
    mechanika to praca zbiorowa. Pisali ją profesorowie, docenci i doktorzy
    a nie jakiś Zenek z forum motoryzacyjnego.


    Odpowiem Twoim językiem:
    Spróbuj coś spalić dwa razy.
    g.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1