  • Data: 2018-01-20 20:12:22
    Temat: Re: Kogeneracja dla Kowalskiego
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 20 Jan 2018 10:46:32 +0100, Sebastian Biały wrote:
    > Profesjonalizm tego rozwiązania jest przecietny, bo dzielisz się zyskiem
    > z firmą

    Nie ma nic darmo. Dla ludzi co wolą DYI pozostaje grzebanie się samemu -
    ale to tak ze wszystkim przecież.

    > i dodatkowo wymaga dośc stabilnego internetu o co wcale nie jest
    > tak prosto "na zadupiach" gdzie często stoją domy.

    Widocznie rozwiązaniem tym nie celują w zadupia :)
    Z drugiej strony SETI działało już na modemach 56K, więc nie wiem czy
    światłowodowa łączność jest faktycznie niezbędna do takich rzeczy.

    > niekoniecznie jest to inwestycja na lata bo co chwile pojawiają się
    > procesory wydajniejsze z mniejsza mocą cieplną i twój kaloryfer starzeje
    > się w błyskawicznym tempie a więc i zyski topnieją tak szybko jak szybko
    > rozwijają się procesory.

    Z tego co luźno zapamiętałem z ich strony, to raczej wchodzi w grę tylko
    jakaś umowa serwisowa, w której kaloryfer co 18 miesięcy wymieniają na
    nowy.

    > Podobnie jak LPG. Już za chwile dowalą taką akcyzę że się przestanie
    > oplacać. Dowalają tak od 14 lat jak mam samochody na LPG i ciagle to
    > słyszę, od tych samych poważnych jasnowidzów rynkowych ;)

    Niespecjalnie widzę związek.

    > Jak na razie
    > jest tak że pomimo wahań kursów kryptowalut zysk jest kosmicznie wysoki

    Zależy kto kiedy. Ci co kupili w połowie grudnia i sprzedali w czarnej
    rozpaczy w tym tygodniu stracili 50% inwestycji. Oczywiście może znów
    skoczy za jakiś czas. Lub nie. Ja tego nie wiem, ty tego nie wiesz - nikt
    nie wie. Ot, zgadywanie czy i kiedy bańka mydlana pęknie.

    > Kryptowaluty zawsze będa
    > wymienialne na towary, choćby wirtualne i zawsze beda miec wartość.

    Najwyraźniej posiadasz informacje których ja nie mam, bo ja w tych
    wszystkich kryptowalutach nie widzę żadnej wartości. Ludzie przetapiają
    prąd na wirtualne "coś" za co niewiele można kupić. A inni ludzie kupują
    to licząc że jeszcze inni pojutrze będą chcieli kupić drożej. To nie
    żadna rewolucja ekonomiczna, tylko czysta spekulacja wiatrem.

    > Na
    > razie bankowcy po prostu są zszokowani że te narzędzia do generowania
    > inflacji, przez setki lat udoskonalane, paru nerdów im wytraciło z reki
    > i osmieszyło cale to puste towarzystwo garniturowych cwaniaków.

    Rozumiem że wszystkie oszczędności włożyłeś już w kryptowaluty, a chleb w
    markecie kupujesz za Ethery czy tam inne Ripple ? :)

    > PS. Enkoduje filmy na maszynie którą z premedytacją postawiłem w
    > kotłowni. Czyli mogę powiedzieć że mam namiastkę grzania informacyjnego.

    Brzmi niesamowicie.

    Mateusz