eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieMocowanie elementów na płaskim betonowy dachu ze styropapą. › Re: Mocowanie elementów na płaskim betonowy dachu ze styropapą.
  • Data: 2018-04-25 22:15:11
    Temat: Re: Mocowanie elementów na płaskim betonowy dachu ze styropapą.
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pomysłu nie mam ale u rodziców "fachowcy" przymocowali solary do takiego dachu przy
    pomocy "specjalnych, a jakże " kołków. Trzyma już kilka lat, przez jedną rubę ciekło,
    teraz uszczelnione. Przed zima zawsze ogladam i profilaktycznie wyciskam . Można
    złapać na ślimaki , tak jak to jest zrobione. Ale ja raz widziałem unoszący się
    dach.W dodatku mój własny.Wprawdzie tylko się uniósł i opadł, ale będę pamiętał całe
    życie.I nikomu tego nie życzę.

    Czy i jak przymocować te klocki, historia niestety milczy.
    Niestety, historia zna takie wypadki.Ale na nacisk( na dach) to byłoby dobre!
    Szkoda, że tylko na to...
    Pozdro.abomito