  • Data: 2015-07-02 22:35:39
    Temat: Re: Nachylenie kanalizacji
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-02 o 22:21, Kris pisze:
    > A chluśnięcie wiadra wody nie było prostsze?

    Gdybym miał nachylania 3-4% można by było ustawiać "na oko", ale przy 1%
    to nie ta klasa dokładności :)
    Ustawienie nachylenia ok. 1% w wykopach, którymi musisz obejść dookoła
    budynek i jeszcze się podłączyć odnogą do drugiego budynku nie jest łatwe.
    Studzienki co 12m.
    Bez niwelatora jest to niemożliwe, a z niwelatorem przysłowiowa "bułka z
    masłem" :)