  • Data: 2014-07-23 08:43:07
    Temat: Re: OT. i co k.. takim zrobić?
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.07.14 8:28, Andrzej Lawa pisze:

    > Jak używasz piasku to owszem. Podobnie jeśli masz niekastrowane znaczące teren
    > kocury.

    Twój przedpiśca ma rację: wchodząc do mieszkania w bloku zawsze wiem, że są w nim
    koty, nawet jeśli kota i kuwety nie widać na oczy. Ten specyficzny kocio-kuweciany
    zapaszek jest nie do wyeliminowania, bez względu na konstrukcję kuwety i używanej
    tam "podściółki". No, chyba że kot załatwia się bezpośrednio do muszli w WC, co
    kiedyś widziałem na filmiku w YuoTubie, ale takiego kociego speca jeszcze w życiu
    nie spotkałem, choć paru kociarzy znam (jeden, a właściwie jedna trzyma
    w kamienicy 10 kotów - smród niemożebny). Oczywiście wszystkie kocury kastrowane,
    bo o trzymaniu nie wykastrowanych tzw. niewychodzących kotów w bloku, nie ma nawet
    co myśleć. Krótko mówiąc: chcesz mieć nie śmierdzącego kota w domu - kup sobie
    psa. ;-)

    --
    collie