  • Data: 2014-07-25 12:42:36
    Temat: Re: OT. i co k.. takim zrobić?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 25 lipca 2014 11:28:04 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > Ale to tylko Twoja teoria.

    Coz - murowalem sciany poddasza swojego domu wiec costam o murowaniu wiem.
    Wiele razy zalewalem tez cos betonem - od wszystkich nadprozy w domu,
    przez slupy (40x40x400), fundamenty murow okolo-tarasowych (ze 15m dlugosci),
    fundament pod brame, betonowe szambo 15m3 ze stropem wiec mysle ze jestem
    dalece bardziej praktykiem niz Ty i na tej podstawie wlasnie twierdze,
    ze Thermomur na MOJE oko jest znacznie wolniejsza technologia w wykonaniu
    od standardowych murow :)

    Tak samo jest ze stropami - co wedlug Ciebie jest szybsze w wykonaniu - strop
    monolityczny zelbetowy czy strop typu teriva?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.