  • Data: 2006-12-24 14:26:56
    Temat: Re: Parkowanie na postoju TAXI
    Od: "Grzech" <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niestety, ale mamy jeszcze rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków
    > technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa
    > ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach.

    Zajrzałem, faktycznie coś takiego istnieje ... Ale czy "SZCZEGÓŁOWE WARUNKI
    TECHNICZNE DLA ZNAKÓW DROGOWYCH PIONOWYCH I WARUNKI ICH UMIESZCZANIA NA
    DROGACH" są warunkami technicznymi dla kierowców ? W moim odczuciu warunki
    te, są dla ekip, które te znaki umieszczają. Teraz to już sam nie wiem za co
    mandat dostanę ... Za nie zastosowanie się do znaków ? ...