  • Data: 2014-10-27 09:20:10
    Temat: Re: Piec gazowy pytanie
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 26 października 2014 22:00:25 UTC+1 użytkownik Tomek napisał:
    > Temat powraca co roku.
    > Aby sobie odpowiedzieć na pytanie to warto wiedzieć, jakie są mury (ich
    > akumulacja) jakie grzejniki (przewymiarowanie).
    Najwazniejsze chyba jednak to tryb życia mieszkańców. Jeśli kktoś non stop w domu
    jest to podłogówka, jesliu ktoś w domu bywa gościem bo tylko wieczorem i noca opo
    pracy do tego weeekndowe wyjazdy, itp. i konieczność np. szybszego nagrzania chałupy
    po powrocie to wtedy grzejniki się bardziej sprawdzą. Podłogówka pewnie tańsza w
    wykonaniu, wg mnie bardziej komfortowa no i być może tańsza w eksploatacji. Ale dla
    niektórych osób ze specyficznym trybem życia lepsze będą grzejniki