  • Data: 2019-05-20 01:57:51
    Temat: Re: Piorunochron czy przywoływać piorunów?
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19.05.2019 21:56, SpiskowyMocny wrote:

    > Dla uściślenia, impuls nigdy nie jest prądem stałym, ale to jest
    > niezwiązane
    > z tematem.

    Jak włączasz bateryjkę w obwód to podajesz DC. W przypadku
    naelektryzowanych okładzin ziemi i chmury masz między nimi stałe pole
    elektryczne, energia jest zgromadzona w kondensacie fotonów i zapewniam
    cię, że nie zmienia polaryzacji, a jedynie dąży do stanu możliwie
    niskiej energii poprzez wyładowanie.
    Piorun jest więc impulsem DC.
    To, że generuje przy tym falę elektromagnetyczną wynika z faktu, że
    elektron, czy ogólniej, każda cząstka posiadająca ładunek elektryczny
    poddana przyspieszeniu emituje foton. Wynika to wprost z wykresów Feynmana.
    Żeby prąd nazwać zmiennym to elektrony muszą zmienić kierunek przepływu,
    a w przypadku pioruna tylko przyspieszają.

    > No więc policz mi jaką moc jest w stanie odprowadzić bez odparowania
    > centymetrowy drucik stalowy? I porównaj to z mocą pioruna.

    to nie następuje w czasie 0.0000 ale jest rozłożone w czasie.