eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPorozumienie z ubezpieczycielem w ramach szkody z OC sprawcy › Re: Porozumienie z ubezpieczycielem w ramach szkody z OC sprawcy
  • Data: 2019-10-01 22:41:50
    Temat: Re: Porozumienie z ubezpieczycielem w ramach szkody z OC sprawcy
    Od: "Mateusz......" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jeśli zrobisz w ich punkcie to pewnie kasę mechanikowi zapłacą jednak będzie to
    robota po łebkach na najgorszych częściach albo może się zdarzyć tak że pokleją
    zderzak zamiast wymienić. Jeżeli zrobisz u swojego zaufanego mechanika a dodatkowo
    stosując lepsze części niż syf który proponują zaczną robić się schody.

    Miałem kiedyś sytuację że nie chcieli wypłacić pieniędzy umożliwiających naprawę
    samochodu u mojego mechanika - samochód pojechał do ASO a sprawa miała zostać
    rozwiązana bezgotówkowo. Przez jakiś czas przychodziły mi monity z ASO które wzywały
    mnie do zapłaty 50 tys.zł bo chyba ubezpieczycielowi nie podobała się kwota i
    odmawiał wypłaty. Po wyjaśnieniu sprawy prawdopodobnie ASO musiało dochodzić swoich
    roszczeń w sądzie z ubezpieczycielem. dlatego większość mechaników daje raczej sobie
    spokój z naprawami bezgotówkowymi bo oni muszą wyłożyć pieniądze i jeszcze później
    się o nie prosić.