  • Data: 2015-03-23 11:50:54
    Temat: Re: Przemyślenia
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 23 marca 2015 09:53:29 UTC+1 użytkownik EiNStEiN napisał:

    > generalnego w sumie remontu. Przecież płytki położone na ścianie
    > potrzebują chwili czasu aby klej związał, nie mówiąc już o płytkach
    > podłogowych.

    Jak wylewka rowna (taka jak po samopoziomie np.) to kleisz na pace z zebami
    2mm, doklepujesz plytke na maks z kazdej strony i po godzinie mozesz juz po
    tym chodzic. Kleilem tak plytki w lazience u mnie - 5 lat nic nie odpadlo
    ani sie nie rusza wiec jest ok :-) Scienne po 12h mozesz zwykle sciagnac
    krzyzyki i zafugowac (tak wiem, powinno sie poczekac az wyschnie do konca
    tylko kto tak robi ;)

    Problem z chodzeniem po "swiezych" kaflach jest tylko wtedy jak kaflujesz
    paca zebata z zebami na pare/nascie mm - wtedy klej jest dlugo wilgotny i
    plytka moglaby sie poprzesuwac.

    Kafluje od tygodnia schody do piwnicy - dosc grubo kleju (czasem do 2cm) i
    po 12h po wczesniej wykaflowanych stopniach normalnie chodze i nic sie nie
    dzieje :) Jutro koncze :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.