  • Data: 2020-01-21 22:23:40
    Temat: Re: Run na bank
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 21 Jan 2020 11:15:33 -0800 (PST), s...@g...com
    napisał(a):

    > Hmmm. Te samorzadowe pieniadze to na lokatach byly czy na ROR-ach?
    >
    > Kiedys tu o to pytalem ale chyba nikt nie wyjasnil mi:
    > Czy pieniadze na ROR-ach sa liczone jako rezerwa w oparciu o ktora mozna pozyczac
    pieniadze czy nie?

    Raczej nie "rezerwa", bo slowo ma inne znaczenia, ale mozna pozyczac.

    > Bo tu mi sie nieco nie zgadza jakim cudem i po co samorzad mialby
    > trzymac kase na lokatach.

    Jak ma nadwyzke na pewien czas ...

    > Rownie dobrze kase aktualnie niepotrzebna
    > mogli by wsadzac w gielde czy inne tfi co bylo by IMHO absurdem.

    Jesli zarobia, to czemu nie. Ale ... oni chyba dlugi maja, a nie
    nadwyzki :-)

    Ale ... cos tam sie przebijalo, ze zabrano dotacje z Unii... Unii sie
    pewnie nie chce co miesiac placic.

    J.