  • Data: 2020-01-24 19:11:55
    Temat: Re: Run na bank
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik sczyciel napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 23 stycznia 2020 10:16:24 UTC-6 użytkownik Dawid
    Rutkowski napisał:

    >Porownanie adekwatne. Szczegoly nizej.

    >Nieprawidlowosci byly zglaszane, powska wladzuchna je ignorowala.

    Na razie Banas przeszedl do kontrataku i przypomnial, ze Getback ze
    trzy razy wiekszy :-)

    >Czyli jak zwykle. Ja roznicy nie widze. Jak bylo tak jest. Deszcz
    >pada.

    Tu akurat wydaja sie, ze organy zareagowaly wzglednie na czas i
    zlapaly bank, gdy straty byly jeszcze malutkie.

    aczkowiek ... ciekawe co to za straty, ze takie galopujace ... a skoro
    tak szybko rosna, to kto wie, na ilu sie skonczy ...

    J.