  • Data: 2020-01-24 17:51:12
    Temat: Re: Run na bank
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 23 stycznia 2020 10:16:24 UTC-6 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > Ale porównanie...

    Porownanie adekwatne. Szczegoly nizej.

    > Czy wpłaty do amber gold były gwarantowane przez bfg?

    Nieprawidlowosci byly zglaszane, powska wladzuchna je ignorowala.

    > Czy wpłacały tam samorządy?

    W czym krzywda grupowa samorzadowa gorsza od krzywdy grupowej indywidualnej?

    > Ale co tam - to tulko kilkadziesiąst dodatkowych utopionych milionów, w utopionych
    w innych sprawach miliardach zniknie bez śladu.

    Czyli jak zwykle. Ja roznicy nie widze. Jak bylo tak jest. Deszcz pada.