    From: "Vikku" <B...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaż biletów na koncerty - powyżej ceny oficjalnej
    Date: Thu, 30 Oct 2014 11:31:28 +0100

    No właśnie - nie można sprzedawać bo są kary.
    A co powiecie na taka sytuację.
    Jest sobie b. duża europejska firma. Sprzedaje bilety do teatru, na
    koncerty, na imprezy sportowe.
    Działa w całej Europie.
    U polskich dystrybutorów nie ma juz biletów na koncert w listopadzie
    (impreza w Warszawie)
    Na stronie tej europejskiej firmy są bilety ale ... o 100% droższe od
    oficjalnej.
    I co teraz? Znają jakąś sztuczkę?
    Bo np. domena com. - firma zarejestrowana w USA
    domena pl albo de czy fr - firma zarejestrowana w Szwajcarii.

    Smaczku całej sprawie dodaje jeszcze kwestia, że można przez nich sprzedać
    posiadane przez siebie bilety.
    I tu też samemu ustala się cenę.
    Jest oczywiście moduł płatności via paypal, przelewy24, karta kredytowa itd.

    Nie jest to firma krzak.