  • Data: 2014-08-01 20:39:40
    Temat: Re: Wlasna posesja -Ognisko
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.08.2014 19:36, Użytkownik_zyga pisze:
    > Witam,
    >
    > Mam dzialke zabudowana ~40 ar (98x44) na której od czasu do zapalam
    > ognisko z galezi drzew i trawy (czeresnia, drzewa owocowe).
    wolno Ci robić co chcesz na swojej działce

    > przeszkadza sasiadce, wlasnie tej oddalonej o ponad 60 mb.
    czyli Ty jej z wiatrem posyłasz coś co ona ma przyjąć bez gadki? To może
    ona będzie Ci wysyłała swoje śmieci?

    > Czy wolno mi palic ogniski na swojej posesji,
    Wolno Ci wszystko, ale na TWOJEJ posesji. jeśli Twój dym, smród, hałas,
    wydobywa sie poza Twoją posesje to powinieneś mieć pozwolenie
    > Jakie jest prawo?
    Pi razy oko takie.....

    ToMasz