  • Data: 2014-08-03 17:47:17
    Temat: Re: Wlasna posesja -Ognisko
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > ogniska, bo sasiadce ponoc przeszkadza. Jakie jest prawo?

    o prawie pisali inni.
    mam inna rade. po pierwsze trawa. NIE pal tego. chyba ze jest suche jak diabli, ale
    to trzeba przetrzasac pilnowac od deszczu - jak rolnik. wiec zazwyczaj nie jest
    suche. zrob kompostownik. z trawy bedzie dziadowski, ale z czasem sie przerobi. kup
    robaki kalifornijskie. sa wydajne. na trawie za szczesliwe nei beda ale zawsze cos
    przetrwa i dadza rade.
    co do drzewa z przeswietlen. zostaw na kupie jedna ture. niech przeschnie przez pare
    tygodni. potem podpal OD GORY !!
    dziala ta sama zasada co w kotlach.
    ja tak grila robie. wole na drewnie swoim. ustawiam wiec stos od najgrubszych do
    najchudszych i taki stozek podpalam od gory. drewno mam jednak suche.
    pali sie bez jednego dymka. jak zostana same wegle - idzie jedzonko...
    na stosie z czyszczenia 'wilkow' akcja pojdzie szybko i bezbolesnie. uwaga. ogien
    jest gwaltowny . wyzwala sie masa ciepla - dym ktory byl dymem w tej metodzie staje
    sie ogniem. metr szescienny drewna i patyczkow rozwazylbym na podzielenie na dwie
    kupki...