  • Data: 2014-08-04 18:35:36
    Temat: Re: Wlasna posesja -Ognisko
    Od: Jacek <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-04 16:54, Piotrek pisze:
    > I co Ci odpowiedzieli w gminie jak im napisałeś, że za rzadko zbierają
    > odpady zielone i życzyłbyś sobie ażeby zbierali częściej?
    >
    > Piotrek
    Ponieważ mam pewne doświadczenia, jak włodarze traktują pojedyncze
    głosy, więc nie pisałem wcale.
    Kilka lat temu wystosowałem pismo w sprawie odkomarzania podając od razu
    "na tacy" gotowe sposoby z nazwami preparatów, cenami i sposobem użycia.
    W odpowiedzi dostałem, że głos jest pojedynczy, że nie ma wogóle plagi
    komarów i generalnie spadaj na drzewo. Minęły 3 lata i czytam w gazetce
    powiatowej, że oto gmina robi akcję odkomarzania bazując na najnowszych
    zdobyczach techniki, biologii i chemii i nawet przepisali fragment z
    mojego pisma.
    Szkoda mi więc było 2,35 zł na znaczek, a do zakładania komitetu
    zielonośmieciowego nie mam czasu.
    Jacek