  • Data: 2014-08-05 14:10:44
    Temat: Re: Wlasna posesja -Ognisko
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:53df1e71$0$2241$6...@n...neostrada
    .pl...

    > U mnie na przykład w teorii gmina odbiera odpady "zielone" a w praktyce
    > wygląda to tak, że trzeba to popakować do worków. Kto choć raz próbował
    > zapakować do worka gałęzie będzie wiedział, jaka to jest zabawa.
    > Po drugie odbiór odpadów zielonych jest TYLKO dwa razy do roku. Można
    > sobie wprawdzie wypożyczyć big-bag i tam sypać pół roku trawę i gałęzie,
    > ale nie wyobrażam sobie tego smrodu gnijącego zielska.

    U nas ludzie sobie kupili rozdrabniarki i nie maja problemu z pakowaniem do
    worków, ale z tego co widzę to większość wpadła na to że jak już się ma
    rozdrobnione gałęzie to można je rozsypać pod iglaki albo jakieś krzaczki.

    A lekarstwo na trawę to kosiarka z funkcją mulczowania.

    Ja do worków na zielone odpady wyrzucam jedynie liście bo się źle
    kompostują, a zmielone z trawą brzydko wyglądają gdy jest ich dużo.

    Pozdrawiam
    Ergie