    From: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakaz konkurencji
    Date: Fri, 16 May 2003 07:25:33 +0200

    Użytkownik "yaq" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:ba0u05$jls$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > nie pamiętam dokładnie w jakim źródle ale spotkałem się z informacją że
    > pracodaawca ma prawo do takiego ogranicznenia twoich poczynań ale tylko
    pod
    > warunkiem że wypłaci wysokie odszkodowanie pracownikowi - równowartość
    > kosztów poniesionych na kształcenie i zdobycie nowego zawodu...

    1) umowa o zakazie konkurencji wymaga formy odrebnosci
    2) jezeli umowa o zakazie konkurencji obowiązuje praconika
    po ustaniu stosunku pracy, pracodawca musi wypłacać pracownikowi
    "pensje" nawet po ustatniu tego stosunku, tak długo jak długo
    pracownika obowiązuje ten zakaz. Wysokość pensji jest ustalona
    zdaje sie (tu nie jestem w 100% pewien, a nie chce mi się sprawdzać)
    na 25% wynagrodzenia jakie pracownik otrzymywał.

    Krzysztof Gil, k...@g...pl
    GAMTEC Systemy Informatyczne, www.gamtec.pl