    From: Sierp <N...@s...netskasuj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zaległe rachunki TPSA
    Date: Fri, 16 May 2003 02:02:57 +0200

    Dnia Thu, 15 May 2003 11:13:04 +0200
    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> naskrobał(a):

    > Znaczy sie co - nie chesz zaplacic za cos, co wygadales? ;)

    ja bym tez poprosil o odpowiedz na podobne pytanie ktore czesto pojawia
    sie na grupach z networkingiem
    mianowicie swego czasu tepsa miala burdel w ksiegowosci i nie wysylala
    faktur na przyklad za instalacje neostrady+ (wtedy 1000zl).
    No i jak to jest - plotka glosi ze po 3 miesiacach faktura sie przedawnia
    (troche dziwne mi sie to wydaje) lub tez tepsa nie ma prawa do dochodzenia
    bo "za pozno"
    czy ktos moze rzeczowo odpowiedziec ze tak nie jest lub tak jest lub
    prawda lezy po srodku?
    prosilbym o wypowiedz kogos kto wie co pisze a nie ze tak mu sie wydaje
    (bo mi na przyklad sie wydaje ze to bzdura ale moze sie myle :)

    Sierp

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq